تعمیرات سامسونگ A10S در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A10S در کرج 

تعمیرات سامسونگ A10S در کرج
تعمیرات سامسونگ A10S در کرج

سامسونگ گلکسی A10s که به طور رسمی در 12 آگوست 2019 منتشر شد، راه حلی نزدیک به گلکسی A10 است. این سامسونگ جدید نوآوری های فنی را به گوشی هوشمند پایه خود ارائه می دهد. سامسونگ در حال تجدید نظر در رویکرد خود برای مدل های جدید خود است.

از نظر طراحی، گلکسی A10s تقریبا شبیه گلکسی A10 است و در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه می شود. صفحه نمایش LCD 6.2 اینچی آن به شما این امکان را می دهد که وضوح 1520 در 720 پیکسل را داشته باشید. روشنایی با کیفیت HD امیدوارکننده برای دستگاه های سطح پایین ثابت می ماند. در پشت، کمی تازگی پیدا خواهید کرد، خواننده اثر انگشت، که به شما امکان می دهد به سرعت به گلکسی A10s خود دسترسی داشته باشید. در مورد دوربین، گلکسی A10s از دو دوربین 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین جلو 8 مگاپیکسل  است.

در سطح فنی، گلکسی A10s دارای پردازنده Helio P22 با 2 گیگابایت رم است. این دستگاه از اندروید 9 پای و سیستم عامل One UI پشتیبانی می کند. سطح باتری، این نیز یک تغییر بزرگ است زیرا باتری بزرگی است. ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی آن می تواند حداقل 2 روز دوام بیاورد.

تعمیر گلکسی A10s طبق قوانین هنری انجام می شود. برای تعمیر گلکسی A10s خود، ابتدا باید قاب پشتی را باز کنید. پس از انجام، بقیه تعمیرات گلکسی A10s بدون مشکل ادامه می یابد. در واقع راهنماهای تعمیرات ما رایگان، تا در تعمیر گوشی هوشمند خود متخصص واقعی شوید!

از کجا می توانم تعمیرات تخصصی Samsung A10s را دریافت کنم؟

می توانید تعمیرات و خدمات حرفه ای سامسونگ را در مرکز خدمات سامسونگ ما در کرج توسط یکی از ارائه دهندگان خدمات واجد شرایط تلفن همراه سامسونگ در کرج دریافت کنید. می توانید A10s خود را به مرکز تعمیرات سامسونگ ما ارسال کنید. تکنسین ها در همه این مکان ها آموزش سامسونگ را انجام می دهند. ما هر بار با استفاده از قطعات اصلی درجه یک AAA واقعی، همان خدمات با کیفیت بالا را برای Galaxy A10s شما ارائه می دهیم. تعمیرات توسط گارانتی ما پشتیبانی می شود.

تعمیر خود را انتخاب کنید

باید صفحه نمایش A10s خود را تعویض کنید، مشکل باتری دارید یا نیاز به رفع مشکلات دوربین دارید. نمیدونی چه مشکلی داره؟ تکنسین های ما می توانند یک تست تشخیصی انجام دهند.

برآورد تعمیرات من را دریافت کنید

برآورد رایگان تعمیر دستگاه A10s خود را بدون تعهد دریافت کنید. از قیمت راضی بودید ، سپس فرم درخواست تعمیر خود را پر کنید و دستگاه خود را در اختیار ما برای تعیر قرر دهید.

نوع تعمیر خود را بررسی کنید:

تعمیر صفحه نمایش گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر باتری سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر آسیب مایعات سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر پورت شارژ گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر دکمه خانه گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر دکمه هوم سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر دکمه پاور سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر دکمه صدا سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر تنظیم کننده صدا گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر دوربین عقب سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر دوربین جلو سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر میکروفون سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر بلندگو گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر صفحه لمسی گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر پنل لمسی گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر حفاظ باتری گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر کاور باتری گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر قاب پشتی سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر شیشه عقب گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر آنتن گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر سوکت هدفون گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر ال سی دی گلکسی A10s سامسونگ در کرج

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی A10s در کرج

تعمیرات سامسونگ A10S در کرج
تعمیرات سامسونگ A10S در کرج

مدت زمان تعمیر چقدر هست ؟

تعمیرات سامسونگ A10S در کرج، برای بسیاری از تعمیرات، از جمله تعمیر صفحه نمایش، خدمات برگشت سریع ارائه می دهد. اگر Samsung A10s خود را مستقیماً به مرکز تعمیرات ما بفرستید، تکنسین ما تعمیر شروع کرده و سپس آن را به شما تحویل می دهیم، بسته به قطعات و در دسترس بودن معمولاً در عرض 1 تا 3 روز کاری آماده ارسال خواهد بود.

ارزان ترین هزینه تعمیر سامسونگ A10s و بهترین تعمیرگاه سامسونگ A10s در کرج. me-samsung.ir را انتخاب کنید. زیرا ما این کار را بهتر انجام می دهیم، زیرا آن را ایمن تر انجام می دهیم.
تعمیرگاه سامسونگ A10s در در کرج. یکی از ارزان ترین تعمیرگاه های سامسونگ در کرج است. برای یافتن هزینه تعمیر A10s سامسونگ به سادگی بیشتر به پایین بروید.

ما می توانیم تمام مشکلات گوشی سامسونگ را در عرض 60 دقیقه تعمیر کنیم. 90٪ از تمام تعمیرات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج را می توان در فروشگاه ما انجام داد.

تعویض صفحه نمایش سامسونگ A10s

تعویض صفحه نمایش رایج و خسته کننده است. بسیاری از ما پس از انداختن صفحه نمایش دچار ترک خوردگی می شویم که باعث نمایش معیوب می شود. ضروری است و بر استفاده شما تأثیر می گذارد. هزینه تعمیر در فروشگاه ما ارزان است که در عرض 60 دقیقه تکمیل می شود. قبل از بدتر شدن صفحه سامسونگ A10s خود را تعویض کنید.

2 درجه مختلف برای صفحه نمایش وجود دارد. بالاتر از همه، درجه A به خوبی نسخه اصلی است، در حالی که صفحه نمایش درجه B  است که رنگ آن محو می شود و راحت تر ترک می خورد.

برای خرید یا استعلام بیشتر با ما در تماس باشید

صفحه نمایش گوشی هنوز کار می کند و صفحه نمایش یا ال سی دی هیچ خط یا علامتی ندارد. اگر لمس صفحه A10s پاسخگو نیست، ممکن است ال سی دی شما معیوب باشد. برای اطلاعات بیشتر به تعویض ال سی دی سامسونگ در کرج ما مراجعه کنید.

گوشی A10s شما روشن نمی شود.

وقتی گوشی به برق وصل می شود شارژ نمی شود. ممکن است صفحه نمایش وجود نداشته باشد زیرا پورت شارژ شما نیز معیوب است. برای اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ ما مراجعه یا تماس بگیرید .

تعویض باتری سامسونگ A10s

جایگزینی باتری ما درجه A است، بنابراین به خوبی باتری اصلی است. هزینه تعمیر باتری سامسونگ در فروشگاه ما ارزان است که در عرض 30 دقیقه تکمیل می شود.

تعویض پورت شارژ سامسونگ A10s

تعویض پورت شارژ سامسونگ A10s یک فرآیند ساده است که در عرض 60 دقیقه تکمیل می شود. در 99٪ مواقع بر روی داده های موجود شما تأثیر نمی گذارد.

تعویض لنز دوربین سامسونگ A10s

لنز دوربین، دوربین جلو و دوربین عقب ما درجه اصلی هستند. علاوه بر این، تکنسین های ما برای تعمیرات حرفه ای بسیار آموزش دیده اند. کارکنان خدمات ما به خوبی آموزش دیده اند تا لذت بخش ترین تجربه را ارائه دهند. ما کامل ترین خدمات تعمیر A10s سامسونگ را در در کرج ارائه می دهیم.

برای خرید یا استعلام بیشتر؟
این را بخرید اگر:

دوربین شما تحت تاثیر لنز شکسته دوربین قرار گرفته است.
نقاط تاری روی تصاویر ظاهر می شود.
دوربین قادر به فوکوس نیست.
یک شکاف آشکار روی لنز دوربین وجود دارد.

تعمیرات سامسونگ A10S در کرج
تعمیرات سامسونگ A10S در کرج

تعمیر مادربرد سامسونگ A10s

تعمیر مادربرد در نمایندگی سامسونگ کرج رایج و خسته کننده است. مادربرد گوشی شما ضروری است و روی استفاده شما تأثیر می گذارد.
اکثر تعمیرگاه های سامسونگ A10s در کرج مهارت تعمیر مادربرد را ندارند. هزینه تعمیر آنها برای تعمیر مادربرد نیز بسیار گرانتر است.
با تکنسین های بسیار با تجربه، می توانیم تمام مشکلات رایج مادربرد مانند:
آی سی صوتی، آی سی پاور، آی سی U2، آی سی لمسی، تعمیر بیماری لمسی، مادربرد کوتاه، هارد دیسک، آی سی NAND و مشکلات شارژ.
برای آسودگی خاطر گوشی خود را با ما تعمیر کنید.

تعمیر آب خوردگی سامسونگ A10s 

آب خوردگی بدترین تعمیر A10s سامسونگ در است. یکی از دلایل این است که برآورد هزینه تعمیر مشکل است. ما فقط می توانیم میزان آسیب آب به تلفن شما را در فروشگاه خود تشخیص دهیم. در حالی که یک پاشش کوچک ممکن است به گوشی شما آسیب نرساند، اکثر گوشی های هوشمند نمی توانند حتی 10 دقیقه در زیر باران دوام بیاورند.
توجه داشته باشید که هزینه تعمیر آسیب آب فقط شامل شستشوی شیمیایی می شود. هزینه تعمیر تعویض قطعات خراب سامسونگ A10s را شامل نمی شود. شستشوی شیمیایی طول عمر گوشی شما را افزایش می دهد. تلفن خود را بعد از تماس با آب بدون سرویس رها نکنید – علائم ممکن است بعد از مدتی ظاهر شوند.

 

پیام بگذارید